اسمارت‌واچ یا اسمارت‌بند؛ شایعات حول اولین محصول پوشیدنی مایکروسافت
 
تکنولوزی
اخبار فناوری و دانلود
 

شایعات پیرامون ساعت هوشمند مایکروسافت مدت‌هاست که در فضای اینترنت پخش شده است. ساعتی که گفته می‌شد قادر است با اندروید Wear، اسمارت‌واچ های های سامسونگ و حتی شاید ساعت هوشمند اپل رقابت جدی داشته باشد. اما به نظر می‌رسد که این محصول یک «ساعت» نخواهد بود.


پاول ثوروت که اخبار ویندوزی و مایکروسافت را دنبال می‌کند، در وبسایت خود خبر داده که اسمارت‌واچ مایکروسافت در واقع یک اسمارت‌بند خواهد بود که تنها برای تناسب بدن کاربرد خواهد داشت. در این اسمارت‌بند سنسورهایی برای محاسبه میزان قدم‌ها، سوختن کالری و ضربان قلب تعبیه شده است.

تصویری که از پتنت تازه انتشار یافته مایکروسافت ارائه شده، شاید بتواند شمایی کلی از این اسمارت‌بند را به ما نشان دهد. همانطور که ملاحظه می‌کنید علائمی چون مسافت دویده شده، ضربان قلب و غیره در تصویر دیده می‌شود.


ثوروت احتمال داده که مایکروسافت این اسمارت‌بند را با قیمتی معادل با سامسونگ گیر فیت که اوایل امسال با قیمت 199 دلار به بازار راه پیدا کرد، خواهد فروخت. اسمارت‌بند مایکروسافت طبق گزارش‌های پیشین نوتیفیکیشن های اسمارت‌فون را نمایش می‌دهد و با iOS، اندروید و ویندوز فون سازگاری خواهد داشت. سه ماهه چهارم امسال زمانی است که برای معرفی و فروش این محصول تخمین زده شده است.

اندروید Wear تنها با گوشی‌های اندرویدی سازگاری دارد و از طرفی دستگاه‌های پوشیدنی سامسونگ نیز فقط با دستگاه‌های خود سامسونگ هماهنگ می‌باشد و ناگفته پیداست که آی‌واچ اپل نیز با آیفون، آیپد و احیانا مک فعالیت می‌کند. با این حساب مایکروسافت با عملکرد سراسری خود با هر سه سیستم عامل می‌تواند امید جذب کاربران بیشتری را حداقل در حوزه سلامت داشته باشد.

توصیه می‌کنیم که این خبر را با دیده شک نگاه کنید چون لزوما ثبت یک پتنت نمی‌تواند دال بر تولید این محصول توسط مایکروسافت باشد و ممکن است تا پایان سال حتی مایکروسافت یک اسمارت‌واچ شیک و ویندوزی برای رو کردن داشته باشد!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

سلام به دنیای فناوری و دانلود خوش آمدید در این وبلاگ مطالب برگزیده ی وب سایت های دیگر ومطالب اختصاصی وبلاگ قرار میگیرد امیدوارم از این وبلاگ خوشتان بیاید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکنولوزی و آدرس technoloze.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 634
بازدید کل : 25526
تعداد مطالب : 180
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 634
بازدید کل : 25526
تعداد مطالب : 180
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید